Všeobecné obchodní podmínky
Provozovatelem webových stránek www.jsemdigitalni.cz a prodejcem kurzů a seminářů je Jaroslav Mikeš, který je zapsán v živnostenským rejstříku, IČ: 704 30 845, Pohodová 55, Šanov, 671 68.
Prodejcem vzdělávacích materiálů je Digitální rodina (www.digitalni-rodina.cz), kterou provozuje společnost stormedia agency s.r.o., vedená u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 70974, IČ: 29286221, Zámecká 1066, 664 34, Kuřim.
Kupující je osoba, která vyplní on-line objednávkový formulář na webových stránkách www.jsemdigitalni.cz. Objednávkou souhlasí kupující se zněním těchto Všeobecných obchodních podmínek.
Objednávka a platba
Podklady k platbě obdržíte vždy po provedení objednávky prostřednictvím on-line formuláře. Jak hlavní identifikátor vždy používejte číslo objednávky.. Podklady jsou zasílány elektronicky na e-mail zadaný v objednávce.
Po přijetí platby obdržíte fakturu - daňový doklad. Ceny jsou vždy zobrazovány jako koncové.
Storno a náhradní plnění
Nezaplacenou objednávku je možné kdykoliv stornovat, bez dalších sankcí. V případě storna již zaplaceného kurzu nebo školení, musí kupující prodávajícího informovat nejpozději 10 dní před termínem školení nebo kurzu. V opačném případě bude uplatněno z technických důvodů 100% storno. Po domluvě je možné, aby kurz navštívila jiná pověřená osoba, v případě, že původní účastník kurzu nebude moci dostavit.
V případě potřeby je možné vybrat si také náhradní termín (pokud budou volná místa).
Reklamace
Zaručujeme kvalitu kurzu a v případě, že nebudete spokojeni s jeho obsahem, vrátíme Vám 100% zaplacené částky zpět. Tento nárok je nutné uplatnit maximálně do 24 hodin od návštěvy kurzu.
Digitální produkty jako jsou případové studie, elektronické knihy, audio a video materiály je možné reklamovat pouze na úrovni dodávky. Reklamace po obsahové stránce není z technických důvodů možná. I přesto však je pro nás spokojenost kupujícího důležitá a veškeré reklamace posuzujeme individuálně.
Reklamace fyzických produktů, jako jsou tištěné knihy, materiály a další studijní pomůcky je možné reklamovat v případě dodání poškozeného produktu. Fyzické poškození je nutné prověřit ihned po převzetí dodávky doručovací službou, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Pokud bude u nepoškozeného balíku dodáno poškozené zboží, vyměníme Vám v dané míře za náhradní, v případě nedostupnosti zboží dojde k vrácení 100% částky. V žádném případě nepřebírejte jakkoliv poškozený balík, na tyto reklamace nebude brán zřetel
Osobní údaje
Osobní údaje zpracováváme v rozsahu zákonného plnění - objednávky, smluvního plnění a účetnictví. Celé znění zpracování obchodních podmínek si můžete přečíst zde.